ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ


1.Каква е цената на кутията?

Цената на кутията се определя от клиента, като стойността започва от 120 лева. В нея се включват: концепция за изненадата, специално подбрани подаръци - 3 или 5 на брой, красиво аранжирана кутия и включена доставка. При самата поръчка се предплащат 20 лева, а останалите - при изявено желание от страна на клиента да подготвим кутията с одобрените идеи.

2. Какви са видовете подаръци?

Подаръците могат да бъдат всякакви видове, разрешени от Закона; без алкохол и животни.

3. Кой избира подаръците?

Предложенията идват от наша страна, но Вие избирате кои от тях да реализираме.

4. Какъв е срокът за изработка на кутия?

Създаването на Sensubox е творчески процес, който съчетава генериране и намиране на точните подаръци, евентуална тяхна изработка и специално създадени послания, така че готовата кутия наистина да направи вашите любими хора щастливи. Затова препоръчваме поръчките да бъдат поне 10 дни преди дадено специално събитие. По този начин вие също няма да чувствате напрежение от времето на изработка.

5. Какви са цветовете?

Предлагаме два вида кутии - Light Denim /синя/ и Soft Vanilla /розова/.

6. Опаковането по мой избор ли е?

Опаковането и аранжирането на кутията е по наша преценка и усещане, с което винаги се надяваме да изненадаме и вас самите.

7. Как и кога се плаща? Сигурен ли е сайтът за картово плащане?

Заплащането на кутията става само и единствено през сайта - с карта или по банков път. Системата за плащане е одобрена и сертифицирана от БОРИКА - доказано сигурна система за плащане в Интернет.

8. С какво сте уникални?

За разлика от повечето услуги за генериране и реализиране идеи за подаръци, SenSu се базира на специфични характеристики на даден човек, намира най-точните подаръци, отговарящи на тях, създава специални послания към всеки един тях, което превръща отварянето на една такава кутия в същинско събитие.

9. Какви кутии сте правили досега?

Можете да намерите примери на сайта и в каналите ни.

10. Ако рожденикът не се изненада, означава ли, че не сме свършили добра работа?

В случаите, в които даден човек не реагира според очакванията ни, причините могат да са няколко: има нещо, което помрачило настроението му; не сме напипали правилните факти за него; подаръците не отговарят на неговата същност - например не са практични, а той не обича излишни вещи. В случаите на разочарование от ваша страна, съветваме да подценявате вашето старание, тъй като огромна заслуга в изработването на такава кутия, имате и вие. Дали сте най-доброто от себе си и следващия път то може да бъде наистина оценено!

11. Ако съм недоволен, връщате ли ми парите?

Да, разбира се. Ако все пак изпитвате недоволство от развоя на събитията и желанието Ви е да Ви върнем парите - а Вие - съответно кутията, свържете се с нас, за да уточним условията или се запознайте предварително с тях.

12. Ако получа повредена кутия или подарък?

Ако кутията бива доставена чрез куриер, задължително е да се уверите в цялостта на кутията при доставка. Ако е повредена, покажете това на куриера, той ще се свърже с нас и ще ви изпратим безплатно друга. При повреда на подарък, е необходимо да ни изпратите снимков или видео материал, показващ ясно повредата и Ви изпращаме нов продукт.

13. Колко пъти мога да направя такъв подарък на един човек?

Можете да направите такава кутията толкова пъти, колкото тайни знаете за него :)

14. Какво представляват посланията към подаръците и аз ли ги измислям?

Посланията са описание на тайните за човека и пожелания, логически свързани с подаръците. Ние ги пишем, но Вие можете да имате активно участие в изказа, така че да звучи по-близко до Вас.

15. От които фирми поръчвате подаръци?

Работим със стотици фирми, ателиета и крафт артисти, а също така, имаме и наша собствена работилница. При отваряне на кутията можете да видите наименованията на нашите партньори върху артикулите, които са техни.

16. Мога ли да знам предварително фирмата, която ще изработва ръчно правен подарък?

Не предоставяме предварителна информация за нашите партньори, тъй като договорните ни отношения не включват реклама, а само изработка на подаръците.

17. Мога ли да знам стойността на един подарък?

Разглеждаме кутията като цялостно решение, което включва: намиране, изработка, опаковане на подаръците, създаване на посланията и включена доставка. Не бихме могли да разделим с математическа точност стойността на всяка една от съставните части.

18. На кого мога да се оплача от услугите ви?

Ако изпитвате недоволство от нашата услуга, имате свободата да сигнализирате, където прецените, но Ви съветваме да се обърнете към нас самите, тъй като нашата идеална цел е да правим хората щастливи, а не да ги разочароваме и ние сме хората, които най-добре ще се ангажират със случая.

19. Къде мога да поместя снимки от подаряване на кутия и какво ще получа?

Ако заснемете отварянето на кутия и ни го изпратите или поместите директно във Facebook и Instagram, тагвайки ни, се включвате в томболата ни, с която на всеки три месеца един от клиентите ни печели SenSu box, специално изработена за него.

20. Къде да ви пиша, ако искам да бъда ваш партньор?

Винаги се радваме да намерим талантливи хора, с които заедно да радваме хората. Ако предлагате или изработвате красиви и интересни изделия, ще се радваме да се свържете с нас на имейл: contact@sensu.bg или в каналите ни в социалните мрежи - Facebook и Instagram. След това ще уточним детайли около нашето партньорство.